L'Oréal Paris rozszerza współpracę z Grażyną Torbicką o promocję produktów do makijażu (wideo)
Marka L'Oréal Paris rozszerzyła kontrakt ambasadorski z prezenterka Grażyną Torbicką. W ramach współpracy będzie promowała również kosmetyki do makijażu. Torbicka jako jedyna Polka współpracuje z firmą w roli ambasadorki, obok Helen Mirren, Julianne Moore czy Naomi Watts.
Grażyna Torbicka współpracuje z L'Oréal Paris od ponad dwóch lat. W tym czasie wzięła udział w kilkunastu kampaniach reklamowych produktów do koloryzacji włosów (Excellence) oraz pielęgnacji twarzy (Ekspert Wieku). Ambasadorka dwukrotnie reprezentowała także Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes - L'Oréal Paris od ponad 20 lat jest oficjalnym partnerem festiwalu w obszarze makijażu. Również w tym roku polska ambasadorka weźmie udział w tym prestiżowym wydarzeniu.
- Decyzja o przedłużeniu kontraktu była dla nas oczywista. Dziś z radością możemy potwierdzić, że wzorem nielicznych, największych międzynarodowych gwiazd, Pani Grażyna Torbicka staje się ambasadorką aż trzech kategorii - pozostając twarzą linii Excellence oraz Ekspert Wieku, będzie reprezentować także flagową kategorię produktów do makijażu. Przed nami, obok licznych kampanii, także kolejny wyjazd na Festiwal Filmowy w Cannes, gdzie Pani Grażyna po raz kolejny spotka się na czerwonym dywanie z gronem pozostałych ikonicznych kobiet - ambasadorek marki - mówi Katarzyna Chaber, communication director CPD L'Oréal Polska.
Teraz marka rozszerza współpracę z Torbicką o nową kategorię produktową - kolorowe kosmetyki do makijażu. Prezenterka będzie twarzą startującej właśnie kampanii tuszów Volume Million Lashes.
- Pełniąc rolę Ambasadorki L’Oréal Paris, miałam okazję przekazywać tę wizję podczas realizowanych kampanii, spotkań z konsumentkami czy poprzez reprezentowanie Polski w Cannes. Dało mi to dużo satysfakcji. Kontynuacja współpracy była dla mnie naturalna, a decyzja o jej rozszerzeniu otwiera nowe możliwości do kolejnych inspirujących przedsięwzięć i spotkań - komentuje Grażyna Torbicka.
Grażyna Torbicka promuje tusze do rzęs od L'Oreal w kampanii #Wartemilionów
Motywem głównym spotu jest piękno tkwiące w oczach. Grażyna Torbicka opowiada o tym, jaką rolę w jej pracy zawodowej odgrywa spojrzenie. Czarno-biały, 60-sekudowy spot wieńczy hasło "A jaką historię skrywa Twoje spojrzenie?".
- Osobowość, pasja, poczucie piękna w sytuacji, kiedy czuję się silna i pewna - to wszystko kryje się w naszych oczach. O tym jakie historie kryją się za każdym spojrzeniem, opowiadam w najnowszej kampanii zrealizowanej dla Volume Million Lashes pod hasłem spojrzenie #wartemilionów. Zachęcam także Polki by dzieliły się swoimi doświadczeniami - komentuje Torbicka.
Spot emitowany będzie do 15 kwietnia w internecie, m.in. na YouTube, w serwisach VOD i mediach społecznościowych. Komunikację uzupełnia działania public relations.
Za kreację spotu odpowiada McCann Worldgroup Polska, za reżyserię Kuba Kossak. Produkcją zajęło się studio Lucky Luciano, postprodukcją i dźwiękiem Efektura. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Dołącz do dyskusji: L'Oréal Paris rozszerza współpracę z Grażyną Torbicką o promocję produktów do makijażu (wideo)
polaczony tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com