Łagodne Przeboje Radia Plus atakują
Nowa kampania Radio PLUS Łagodne Przeboje
Wczoraj ruszyła nowa kampania Radio PLUS Łagodne Przeboje, której celem jest przypomnienie i podkreślenie wizerunku stacji, która jako pierwsza i jedyna gra tylko ulubione, łagodne przeboje. Poprzednia kampania, która informowała o zmianie formatu na Soft AC spowodowała 51 % wzrost udziału w rynku, o tyle samo wzrósł zasięg dzienny, zwiększył się również zasięg tygodniowy i średni czas słuchania zarówno stacji lokalnych, jak i całej sieci.
"Mamy nadzieję, że nasz zasięg będzie się systematycznie zwiększał"- mówi Tomasz Arabski Dyrektor Programowy sieci Radia PLUS
W nowej kampanii wykorzystano billboardy, tramwaje, trolejbusy, autobusy i prasę.
Kampania promocyjna obejmuje największe ośrodki lokalne sieci Radia PLUS- Warszawę, Gdańsk, Łódź i Kraków. Wykorzystano 550 nośników, głównie Stroera i AMS-u, a billboardy zostały umieszczone przy głównych ciągach komunikacyjnych. W połowie września reklama wizualna zostanie wzmocniona poprzez działania BTL-owe.
Kampania reklamowa ma za zadanie utrwalić wizerunek Radia PLUS jako grającego tylko "Łagodne Przeboje", ma też promować częstotliwości w poszczególnych regionach, stąd reklama w lokalnej prasie.
Zakupem mediów, kreacją oraz nagraniem spotów zajęła się Agencja reklamowa "Plus" Sp zo.o.
Dołącz do dyskusji: Łagodne Przeboje Radia Plus atakują