Serviceplan Health i Value Media z kampanią leku na erekcję Maxon Active
Ruszyła kampania reklamowa preparatu na erekcję Maxon Active (Adamedd). Działania przygotowały wspólnie agencja Serviceplan Health i dom mediowy Value Media (obie należą do Group One).
Spot reklamowy opiera się na idei „Działaj na maxa” i pokazuje benefity ze stosowania Maxon Active. Film przygotowano w wersjach o długości 15 oraz 30 sekund. Kampania potrwa 5 tygodni, do 26 maja.
Spoty emitowane są w telewizji wraz ze wsparciem na platformach VOD: ipla, player.pl oraz tvp.pl/vod.
Koncept kreatywny i scenariusze spotów przygotował na zlecenie Serviceplan Health zespół kreatywny Change Serviceplan. Za strategię komunikacji mediowej marki Maxon Active w telewizji oraz online, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.
Kampania dla grupy Adamed jest pierwszą wspólną, jaką Serviceplan Health i Value Media zrealizują w ramach Group One.
Dołącz do dyskusji: Serviceplan Health i Value Media z kampanią leku na erekcję Maxon Active