Lepiący pierogi chłopiec w bożonarodzeniowej kampanii Biedronki (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła świąteczną kampanię wizerunkową, której bohaterem jest chłopiec przygotowujący się do Bożego Narodzenia. Działania realizują agencje Duda Polska, MEC i studio filmowe OTO.
Spot pod hasłem „Spraw, by święta miały wyjątkowy smak” opowiada historię, której głównym bohaterem jest kilkuletni chłopiec. W zbliżające się święta postanawia dać rodzicom wyjątkowy prezent. Opowieść zaczyna się parę miesięcy przed Bożym Narodzeniem, a kończy wzruszającym finałem w samą Wigilię. Chłopiec wytrwale przygotowuje świąteczną niespodziankę dla rodziców: świąteczną kolację.
Kampania prowadzona jest w telewizji i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.
Kreację spotu przygotowała agencja Duda Polska, produkcją zajęło się studio filmowe OTO, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Lepiący pierogi chłopiec w bożonarodzeniowej kampanii Biedronki (wideo)