SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Let's get crazy" - hymn Coca-Coli na Euro 2012

Coca-Cola prezentuje w Polsce i na Ukrainie swój hymn na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej - piosenkę "Let’s get crazy" zespołu Gogol Bordello. To jeden z kluczowych, obok identyfikacji wizualnej, elementów kampanii marketingowej Coca-Coli na turniej UEFA Euro 2012, której hasło brzmi "Uwolnij piłkarskie emocje".

Elementy kampanii marketingowej Coca-Cola na Euro 2012 pojawiały się od czerwca tego roku. W październiku marka zaprezentowała nowe puszki z grafikami stadionów, które będą w regularnej sprzedaży i zastąpią dotychczasowe opakowania na czas piłkarskiego turnieju (więcej na ten temat). Teraz Coca-Cola wkracza w etap pełnego wdrożenia kampanii, która ma podgrzewać atmosferę i piłkarskie emocje aż do zakończenia mistrzostw.

Kluczowym elementem działań jest hymn na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Marka zaprosiła do współpracy zespół Gogol Bordello, którego lider pochodzi z Ukrainy. Piosenka "Let’s get crazy" jest dostępna do odsłuchania oraz do ściągnięcia jako dzwonek na telefon na stronie www.cocacola.pl/euro2012/.


W ramach akcji, firma zaoferuje kibicom także specjalne pakiety Drużyny Flagi oraz Ultimate Access.

Członkowie Drużyny Flagi wniosą przed meczem na stadion flagi narodowe reprezentacji krajów. Pierwsze dwie drużyny, wyłonione w ramach 13. edycji Coca-Cola Cup, wniosą flagę podczas dwóch meczów grupowych reprezentacji Polski. Coca-Cola wspólnie z partnerami mediowymi, portalem Onet.pl oraz magazynem Bravo Sport, poszukuje składu do kolejnych drużyn. Szczegółowe informacje na temat mechaniki i zasad konkursu mają być wkrótce dostępne na www.cocacola.pl.

Dzięki pakietowi Ultimate Access, kibice będą mogli obejrzeć jeden z meczów Euro 2012 oraz rozgrzewkę reprezentacji, a także wejść do studia transmisyjnego, odwiedzić centrum UEFA i wziąć udział w konferencji prasowej po meczu oraz w "VIP after party".


Nad przygotowaniem zintegrowanej kampanii marketingowej Coca-Cola na UEFA Euro 2012, która będzie wdrażana w ponad 70 krajach świata, pracował międzynarodowy zespół. W opracowaniu kampanii firma współpracowała m.in. z agencjami Naked (strategia), Santo (kreacja), Attik (strona graficzna), Cake (muzyka), McSaatchi Sports&Entertainment (PR) i Scholz&Volkmer (digital).

W Polsce zakupem mediów w ramach kampanii zajmuje się dom mediowy Starcom. Aktywacje internetowe przygotowała agencja K2 Internet, a za działania PR odpowiada agencja Edelman Polska.

Dołącz do dyskusji: "Let's get crazy" - hymn Coca-Coli na Euro 2012

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
słabe i to bardzo
odpowiedź