Letnia ofensywa wydawnictwa Pascal
W poniedziałek, 12 maja br. ruszy kampania reklamowa Wydawnictwa Pascal obejmująca zarówno działania wizerunkowe jak i produktowe. Będzie to największa kampania w historii Pascala.
Główne działania marketingowe przewidziane zostały na okres wakacyjny, w którym sprzedaż przewodników turystycznych jest największa. Kampania jest podzielona na część wizerunkową i produktową. Reklamy wizerunkowe będą emitowane przez pierwszy miesiąc kampanii. W spocie telewizyjnym pokazano osoby w różnym wieku, które bezpiecznie podróżują i świetnie się bawią ponieważ korzystają z przewodnika turystycznego. W produktowej części kampanii komunikacja będzie skupiała się na promocji loterii dla osób, które kupią przewodnik Pascala.
Grupa docelowa:
Osoby podróżujące lub
mające takie aspiracje. Szczególny nacisk jest położony na osoby w
wieku od 25 do 34 lat.
Narzędzia:
TV - medium wiodące
Spoty telewizyjne: 30', 15' i 10'
Stacje: TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN Lingua, TVN CNBC, TVN
Turbo, nSport, TVP1, TVP2
Media wspierające:
Radio: RMF FM
Prasa: Wprost
Internet: www.onet.pl www.pascal.pl
W punktach sprzedaży (sieci Empik i Matras) eksponowane będą materiały POS (plakaty, wobblery, gazetki i katalogi).
Kreacja: Ad Creative
Dom Produkcyjny: RedIT Production
Zakup mediów: Brand Connection
Obsługa loterii: S4.
Dołącz do dyskusji: Letnia ofensywa wydawnictwa Pascal