SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Letnia ofensywa wydawnictwa Pascal

W poniedziałek, 12 maja br. ruszy kampania reklamowa Wydawnictwa Pascal obejmująca zarówno działania wizerunkowe jak i produktowe. Będzie to największa kampania w historii Pascala.

Główne działania marketingowe przewidziane zostały na okres wakacyjny, w którym sprzedaż przewodników turystycznych jest największa. Kampania jest podzielona na część wizerunkową i produktową. Reklamy wizerunkowe będą emitowane przez pierwszy miesiąc kampanii. W spocie telewizyjnym pokazano osoby w różnym wieku, które bezpiecznie podróżują i świetnie się bawią ponieważ korzystają z przewodnika turystycznego. W produktowej części kampanii komunikacja będzie skupiała się na promocji loterii dla osób, które kupią przewodnik Pascala.

pascal

Grupa docelowa:
Osoby podróżujące lub mające takie aspiracje. Szczególny nacisk jest położony na osoby w wieku od 25 do 34 lat.

Narzędzia:
TV - medium wiodące
Spoty telewizyjne: 30', 15' i 10'
Stacje: TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN Lingua, TVN CNBC, TVN Turbo, nSport, TVP1, TVP2

Media wspierające:
Radio: RMF FM
Prasa: Wprost
Internet: www.onet.pl www.pascal.pl

W punktach sprzedaży (sieci Empik i Matras) eksponowane będą materiały POS (plakaty, wobblery, gazetki i katalogi).

Kreacja: Ad Creative
Dom Produkcyjny: RedIT Production
Zakup mediów: Brand Connection
Obsługa loterii: S4.

Dołącz do dyskusji: Letnia ofensywa wydawnictwa Pascal

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl