Lewandowski, Szczęsny i muzycy w kampanii „Wyloguj się do życia” (wideo)
Rusza druga odsłona kampanii społecznej „Wyloguj się do życia” przestrzegającej przed uzależnieniem od urządzeń komputerowych i internetu. Twarzami akcji - przygotowanej przez firmy K2, TFC i Film Produkcja - są piłkarze Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny oraz muzycy Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus.
Kampania „Wyloguj się do życia” podkreśla, że prawdziwe, równie ciakawe życie toczy się poza wirtualną rzeczywistością. Zadaniem akcji jest nie tylko pokazanie ryzyka, jakie niesie ze sobą nadmierne i niekontrolowane korzystanie z sieci, ale także zachęcenie młodzieży do szukania alternatyw poza światem wirtualnym i łączenia jednego z drugim w konstruktywny i mądry sposób. W spotach jest to pokazane na dwóch przykładach: muzyki i sportu.
Pierwsza odsłona akcji była prowadzona rok temu, a jej ambasadorem był raper Wojciech „Sokół” Sosnowski (zobacz szczegóły).
Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie i prasie. Oprócz spotów i plakatów obejmuje serwis Wylogujsie.org (zawierający informacje o charakterze edukacyjnym , wskazówki na temat możliwości otrzymania pomocy dla uczniów i rodziców, bieżące informacje o samej kampanii i szczegóły konkursu dla młodzieży na najlepszy pomysł aktywności poza siecią) oraz zaplanowane na pierwszą połowę przyszłego roku warsztaty promujące zdrowe i bezpieczne korzystanie z internetu dla pedagogów, rodziców i opiekunów. Działania potrwają do czerwca przyszłego roku.
Organizatorem akcji jest Fundacja Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych korzystająca ze środków Ministerstwa Zdrowia w ramach Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.
Kreację kampanii przygotowała agencja K2, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a działania public relations prowadzi agencja TFC.
Dołącz do dyskusji: Lewandowski, Szczęsny i muzycy w kampanii „Wyloguj się do życia” (wideo)