SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LexisNexis zmienia wizerunek

LexisNexis przechodzi globalny rebranding. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać rozwój firmy.

Zmieniona identyfikacja wizualna firmy LexisNexis, firmy dostarczającej rozwiązania informacyjne, ma inną strukturę, kolorystykę i typografię. – Istotą odświeżonego brandingu jest nasze silne ukierunkowanie na klientów i przywiązanie do innowacyjności – opisuje Joanna Hirsz-Kropińska, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu w polskim oddziale firmy.

Obecnie nowa identyfikacja jest wdrażana we wszystkie spółkach LexisNexis działających w ponad 100 krajach. Zmieniono już lokalne korporacyjne strony internetowe, a odpowiednie modyfikacje są cały czas wprowadzane we wszystkich materiałach komunikacyjnych.

Nowa identyfikacja LexisNexis została zaprojektowana w Nowym Jorku.

Dołącz do dyskusji: LexisNexis zmienia wizerunek

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
do Asi (dyrektor marketingu)
...a Ty jaki masz w tym udział, nawet notki prasowej bez błędu napisać nie potrafisz. "We wszystkich ..." a nie "we wszystkie..." się pisze. Dziewczyno idź na jakiś kurs angielskiego w końcu a nie błaźnisz się tłumacząc not przesłane z centrali...
odpowiedź
User
info
Nie no za...sty ten NOWY wizerunek, pogratulować buahaaa! :)))
odpowiedź
User
USA
taki amerykański wizerunek prosto z NY!
odpowiedź