LexisNexis zmienia wizerunek
LexisNexis przechodzi globalny rebranding. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać rozwój firmy.
Zmieniona identyfikacja wizualna firmy LexisNexis, firmy dostarczającej rozwiązania informacyjne, ma inną strukturę, kolorystykę i typografię. – Istotą odświeżonego brandingu jest nasze silne ukierunkowanie na klientów i przywiązanie do innowacyjności – opisuje Joanna Hirsz-Kropińska, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu w polskim oddziale firmy.
Obecnie nowa identyfikacja jest wdrażana we wszystkie spółkach LexisNexis działających w ponad 100 krajach. Zmieniono już lokalne korporacyjne strony internetowe, a odpowiednie modyfikacje są cały czas wprowadzane we wszystkich materiałach komunikacyjnych.
Nowa identyfikacja LexisNexis została zaprojektowana w Nowym Jorku.
Dołącz do dyskusji: LexisNexis zmienia wizerunek