LG onLife - tydzień tylko na Facebooku (making of)
Jak zrealizowano i zakończono akcję LG onLife? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.
W ramach kampanii LG onLife firma LG Polska na tydzień zamknęła 20-letniego Patryka w kubiku w centrum Warszawy (więcej). Chłopak mógł kontaktować się z innymi tylko na Facebooku, z którego mógł korzystać za pomocą telefonu LG Swift (GT540). W ten sposób przekazywał też wszystkim obserwującym jego profil w tym serwisie wskazówki, jak odnaleźć kod, którym można otworzyć kubik. Poniżej materiał wideo z przebiegu i zakończenia akcji.
Celem kampanii LG onLife – prowadzonej od 9 do 16 lipca – była niestandardowa promocja telefonu LG Swift.
Akcję firma LG Polska realizowała we współpracy z agencją Grayling.
Dołącz do dyskusji: LG onLife - tydzień tylko na Facebooku (making of)