Liberty Group dla Finlandia Polska
Liberty Group rozpoczyna realizację programu edukacyjnego dla Finlandia Polska
Agencja public relations Liberty Group rozpoczyna program edukacyjny pod hasłem "Jak zostać prawdziwym barmanem".
Program adresowany jest przede wszystkim do prasy typu life style i prasy branżowej (alkoholowej i handlowej). Akcja realizowana jest na zlecenie Finlandia Polska we współpracy z Międzynarodową Szkołą Barmanów i Sommelierów w Warszawie (jedyna tego typu placówka w Polsce). Program polega m.in. na udostępnianiu mediom przepisów na koktajle autorstwa najlepszych polskich barmanów i informacji o trunkach Finlandia Polska. Przewidziane są także konkursy i inne ciekawostki. Projekt związany jest przede wszystkim z launchem nowej butelki i odświeżeniem wizerunku Finlandia Vodka, ale ma także dotyczyć innych marek z portfolio Finlandia Polska. Pierwsza faza akcji edukacyjnej będzie trwała pół roku do marca 2005. W kwietniu rozpocznie się druga cześć programu mającego na celu przybliżenie grupie docelowej ciekawostek dotyczących kraju i tradycji fińskich.
Docelowo program potrwa do jesieni 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: Liberty Group dla Finlandia Polska