Link4 z kampanią promocyjną obok „Gwiezdnych wojen: Ostatni Jedi”
W dniu premiery „Gwiezdnych wojen: Ostatni Jedi” rozpoczęła się akcja Link4, promująca usługę holowania i auta zastępcze w pakiecie OC. Spot wyświetlany jest w kinach przed wspomnianym filmem.
Minutowa reklama promuje usługę holowania i auta zastępczego w ramach Programu Pomocy. Klienci otrzymują w tej usłudze pomoc drogową, usprawnienie pojazdu na miejscu, przekazanie wybranej osobie informacji o wypadku oraz całodobową pomoc informacyjną. Możliwa jest także wymiana uszkodzonego koła na miejscu lub holowanie do najbliższego warsztatu i naprawę opony, jeśli naprawa na miejscu jest niemożliwa.
Spot emitowany jest w ponad 280 kinach studyjnych, zrzeszonych w sieci KinAds przed pokazami filmu „Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi”. Akcja trwa do 11 stycznia 2018 roku. Reklamę można zobaczyć także na kanale YouTube marki.
Spot przygotował Jakub Gutkowski, który otrzymał za niego nagrodę Grand Prix w konkursie dla młodych twórców Papaya Young Directors. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy UM.
Dołącz do dyskusji: Link4 z kampanią promocyjną obok „Gwiezdnych wojen: Ostatni Jedi”