Link4 reklamuje się „od środka” (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Link4 pokazująca tę firmę „od środka”. Akcję przygotowały Gruppa66 Ogilvy, Redworks i Starcom.
Trwająca od 2 grudnia kampania reklamowa Link4 pokazuje pracę w warszawskiej siedzibie tej firmy, m.in. w dziale call center. – Link4 jest firmą directową i wielu kojarzy ją z wirtualnością, dlatego postanowiliśmy podkreślić ludzką twarz naszej firmy – uzasadnia Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu marketingu ubezpieczyciela.
Wykorzystywany w akcji 45-minutowy spot opowiada też o poszczególnych elementach obsługi ubezpieczeń przez Link4 – zakupie polisy, serwisie i obsłudze szkody. Celem kampanii jest wzmocnienie wiarygodności i rzetelności firmy.
W ramach akcji – zaplanowanej przynajmniej do końca grudnia – reklama jest emitowana w TVN 24 oraz TVN CNBC.
Kreację kampanii przygotowała Gruppa66 Ogilvy, spot wyprodukowała firma Redworks, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Link4 reklamuje się „od środka” (wideo)