SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Link4 reklamuje się „od środka” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Link4 pokazująca tę firmę „od środka”. Akcję przygotowały Gruppa66 Ogilvy, Redworks i Starcom.

Trwająca od 2 grudnia kampania reklamowa Link4 pokazuje pracę w warszawskiej siedzibie tej firmy, m.in. w dziale call center. – Link4 jest firmą directową i wielu kojarzy ją  z wirtualnością, dlatego postanowiliśmy podkreślić ludzką twarz naszej firmy – uzasadnia Marcin Niewiadomski, dyrektor pionu marketingu ubezpieczyciela.

Wykorzystywany w akcji 45-minutowy spot opowiada też o poszczególnych elementach obsługi ubezpieczeń przez Link4 – zakupie polisy, serwisie i obsłudze szkody. Celem kampanii jest wzmocnienie wiarygodności i rzetelności firmy.





W ramach akcji – zaplanowanej przynajmniej do końca grudnia – reklama jest emitowana w TVN 24 oraz TVN CNBC.

Kreację kampanii przygotowała Gruppa66 Ogilvy, spot wyprodukowała firma Redworks, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Link4 reklamuje się „od środka” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
progres
Jeszcze rok temu było 120 krajów, teraz już 130, ależ tempo! hehehehhhheee
odpowiedź
User
ryhoo
45 minutowy spot. Niezły wynik. Ciekawe ile kosztuje jedna emisja i jaką ma opglądalność:-)))
odpowiedź
User
czujny
Facet przed ruszeniem nawet nie spojrzał przed siebie, stwarzając realne zagrożenie. Świetna promocja zachowań.
odpowiedź