Lipton Yellow Label: Gwarancja jakości na każdy listek herbaty
Pod hasłem „Gwarancja jakości na każdy listek herbaty” wystartowała kampania reklamowa Lipton Yellow Label. Akcję na zlecenie Unilever Polska przygotowała agencja Tequila\Polska.
Rozpoczęta właśnie kampania Lipton Yellow Label podkreśla, że herbata ta jest wytwarzana tylko ze starannie dobranych listków, dzięki czemu gwarantuje wysoką jakość. Zresztą oznaczenie „gwarancja jakości” – wraz z podpisem Phila Moddy’ego, mistrza kiperskiego tej marki –znalazło się na nowym opakowaniu Lipton Yellow Label.
Działania reklamowe pod hasłem „Gwarancja jakości na każdy listek herbaty” od 4 kwietnia obejmują telewizję, prasę, punkty sprzedaży (materiały POS), outdoor (backlighty) oraz puszki, które pojawią się w sprzedaży z herbatą Lipton Yellow Label jeszcze przed Wielkanocą. Za kreację i koordynację tej kampanii – podobnie jak za projekt nowego opakowania Lipton Yellow Label – odpowiada agencja Unilever Polska, która pozyskała to zlecenie w przetargu zorganizowanym przez Unilever Polska.
Dołącz do dyskusji: Lipton Yellow Label: Gwarancja jakości na każdy listek herbaty