Ekipa youtubera Friza reklamuje lody Koral
Do sprzedaży trafiła nowa linia lodów Koral pod marką Ekipa, której ambasadorami marketingowymi są youtuberzy z kanału Ekipa. Lody będą reklamowane w telewizji, internecie i radiu.
Lody Ekipa od firmy Koral to lody impulsowe (na patyku). Są dostępne w dwóch wersjach smakowych: truskawkowej i cytrynowej, w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.
- Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową - tłumaczy Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
Lody Ekipa będą promowane na kanałach social mediowych członków youtube’owej Ekipy. Zaplanowano też działania reklamowe w telewizji, internecie (display) oraz radiu.
Za realizację kampanii wspólnie z działem marketingu firmy Koral i członkami Ekipy odpowiadają agencje Gethero i Veneo.
Latem ub.r. lody Koral były reklamowe w internetowym show tanecznym, który prowadzili Agnieszka Kaczorowska-Pela, tiktoker Sebastian Kowalczyk, znani z programu „You Can Dance” Majkel Kalcowski i Klaudia Antos oraz Daniel Wierzchowski.
Wcześniej markę promowali m.in. aktorzy Maciej Musiał i Daniel Olbrychski oraz piosenkarki Joanna Koroniewska, Doda i Maryla Rodowicz.
Dołącz do dyskusji: Ekipa youtubera Friza reklamuje lody Koral
Masakra, od oldschoolowych nawiązań do czasów Franciszka Józefa po jakoś nieznanych światu tiktokerow, za rok będzie komunikacja w stylu wadowickiej kremówki.