SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Logo Unilevera w reklamach jego produktów (wideo)

Na końcu telewizyjnych reklam produktów Unilevera będzie pojawiać się jego logo. Firma uzasadnia, że wzmocni to pozytywny wizerunek poszczególnych marek.

Pierwszą w Polsce reklamą telewizyjną produktu Unilevera, w której pojawia się logo tej firmy, jest spot herbaty Lipton. Znak graficzny koncernu zostaje pokazany w górnym rogu na samym końcu filmiku. W najbliższych tygodniach logo pojawi się również w spotach takich marek jak Knorr czy Dove, a być może również w reklamach produktów firmy wykorzystywanych w innych mediach.

– Jesteśmy przekonani, iż kiedy pokażemy, że za brandami takimi jak Knorr, Lipton, Dove, Cif, Domestos, Rama, Delma, Algida, Rexona, Clear czy Timotei stoi jeden producent, pozytywny wizerunek poszczególnych marek zacznie się sumować, dzięki czemu zyska każda z nich – przekonuje Jarosław Malinowski, dyrektor biznesu żywnościowego i kosmetycznego w Unilever Polska. – Także nowe marki, jeśli pojawią się w naszej ofercie, powinny skorzystać z tego wzmocnionego wizerunku – dodaje. Przedstawiciele Unilevera uzasadniają również, że umieszczenie loga firmy w reklamach to kolejny krok w celu przybliżenia jej konsumentom.

Dołącz do dyskusji: Logo Unilevera w reklamach jego produktów (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl