Lowe Activation dla Nestle Noir
Agencja Lowe Activation realizuje promocję konsumencką dla ekskluzywnej linii czekolad Nestle Noir.
W okresie trwania akcji promocyjnej (16.10-10.12) konsumenci Nestle Noir będą mieli szansę wygrać gwarantowane zestawy specjalnych kart Nestle Noir. Każda karta to atrakcyjny rabat na zakupy w sklepach Kazar, Yes oraz Batycki. Dodatkowo każdy zwycięzca otrzymuje wartościowy bon prezentowy do sieci perfumerii Douglas.
W promocji mogą wziąć udział konsumenci, którzy dokonali zakupu miniumum 2 czekolad Nestle Noir. Zgłoszenia do promocji są przyjmowane za pośrednictwem SMS lub strony internetowej.
Komunikacja promocji obejmuje zarówno reklamę prasową, internet oraz działania w punktach sprzedaży.
Agencja Lowe Activation jest odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji promocji, obsługę kreatywną i prawną oraz realizację promocji. Do zadań agencji należało również dobór I pozyskanie wszystkich partnerów promocji.
Jest to pierwsza tego typu akcja promocyjna czekolad Nestle Noir od momentu pojawienia się na rynku. Lowe Activation realizuje równolegle kolejny etap działań samplingowych w największych i najbardziej prestiżowych kompleksach biurowych.
Dołącz do dyskusji: Lowe Activation dla Nestle Noir