SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lowe Activation dla Nestle Noir

25 września rusza office sampling realizowany dla ekskluzywnej linii czekolad Nestle Noir realizowana przez agencję Lowe Activation.

Aktywności o charakterze office samplingu i animacji odbywają się w 30 największych i najbardziej prestiżowych kompleksach biurowych i trwać będą ok. 3 tygodni.
Jest to już drugi cykl office samplingu dla tej marki.  Pierwszy etap zrealizowany został w czerwcu b.r., a jego wyniki wpłynęły na decyzję o powtórzeniu aktywności.

Działania są kontynuacją ekskluzywnej kampanii rozpoczętej w kwietniu w salonach W.Kruk oraz Deni Cler, zrealizowanej także przez Lowe Activation.
Działania z zakresu marketing services powierzone agencji Lowe Activation obejmują strategię, kreację, realizację i produkcję a także rekomendację i prowadzenie rozmów z partnerami akcji.

Nestle Noir to gorzkie czekolady produkowane z najwyższej jakości ziaren kakao w 6 wariantach smakowych (Intense,  Wiśniowa, Karmelowa, Grejpfrutowa, Eclat, Fondant), które wyróżniają się ekskluzywnym wzornictwem opakowań. Wytwarzane są w ojczyźnie czekolady - Szwajcarii.

Dołącz do dyskusji: Lowe Activation dla Nestle Noir

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl