Lowe Activation jako Open i z szerszą ofertą
Agencja Lowe Activation dołącza do międzynarodowej sieci Open i zaczyna funkcjonować właśnie pod tą nazwą. Jednocześnie firma rozszerza swoją ofertę o usługi interaktywne.
Open to sieć agencji specjalizujących się głównie w zakresie retail marketingu i digital activation. Swoje biura ma m.in. w Londynie, Szanghaju, Pradze czy Sao Paolo.
- W Open będziemy korzystać z dostępu do narzędzi strategicznych międzynarodowej struktury oraz rozbudowywać kompetencje w zakresie interactive - opisuje Tomasz Zawistowski, managing director agencji Lowe Activation, która zmienia nazwę właśnie na Open. - Będziemy opracowywać precyzyjne i nowoczesne rozwiązania, które wpływają na decyzje konsumentów podejmowane przez nich w punkcie sprzedaży, podczas promocji czy w trakcie targetowanej kampanii w internecie - zapowiada.
W ramach usług z zakresu interactive Open będzie zajmować się m.in. performance marketingiem, guerilla marketingiem oraz kampaniami displayowymi i SEM/SEO. Do tej pory agencja specjalizowała się w obszarze BTL. Jednocześnie w firmie stworzono dział interactive, którego szefem został Przemysław Fura. Wcześniej pracował on w agencji E –Graphics należącej do TBWA Group, obsługując m.in. międzynarodowe kampanie on-line dla klientów tej grupy.
Dołącz do dyskusji: Lowe Activation jako Open i z szerszą ofertą