„Loża prasowa” straciła 108 tys. widzów w TVN24
Magazyn Małgorzaty Łaszcz „Loża prasowa” śledzi średnio 621 tys. widzów. Jest to o 108 tys. oglądających mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
„Loża prasowa” emitowana jest w TVN24 w niedziele około godz. 11.55. Jej średnia widownia w okresie od 1 stycznia do 2 lipca br. wyniosła 621 tys. osób, co przełożyło się na 7,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,56 proc. w grupie 16-49 oraz 4,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 16 kwietnia, które śledziło 768 tys. osób. Gośćmi tego dnia byli Bogusław Chrabota („Rzeczpospolita”), Justyna Dobrosz-Oracz („Gazeta Wyborcza”), Joanna Solska („Polityka”) i Andrzej Stankiewicz (Onet.pl). Dyskutowali m.in. na temat tekstu Jacka Kurskiego, który został opublikowany na łamach „Rzeczpospolitej”. Goście Małgorzaty Łaszcz rozmawiali również o projekcie PiS o utworzeniu komisji badającej „wpływy rosyjskie” oraz marszu opozycji zaplanowanego na 4 czerwca.
W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 2 stycznia do 3 lipca 2022 roku) średnia widownia „Loży prasowej” wynosiła 729 tys. osób. Przełożyło się to na 8,03 proc. udziału w rynku w grupie 4+, 4,11 proc. w 16-49 i 4,68 proc. w 16-59. Audycja straciła 108 tys. widzów.
Wiosną 2022 br. program cieszył się większą popularnością, bo po wybuchu wojny w Ukrainie zwiększyła się mocno oglądalność stacji newsowych, w tym TVN24.
„Loża prasowa” to cotygodniowy cykl, w którym najważniejsze wydarzenia na scenie politycznej komentują czołowi dziennikarze i publicyści.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 5,63 proc.
Dołącz do dyskusji: „Loża prasowa” straciła 108 tys. widzów w TVN24