Lubella-gotowanie to zabawa
Nowa kampania reklamowa makaronu Lubella
16 kwietnia 2004 r. ruszyła kampania reklamowa makaronu Lubella firmy Maspex Wadowice.
Trzy spoty reklamowe pt. "Świder", "Kokardka" i "Penne" przygotowane przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw emitowane są w TVP, Polsacie i TV4. Jak twierdzi Dorota Liszka, rzecznik Maspex Wadowice, największy nacisk w komunikacji położony został na różnorodność kształtów Lubelli, krótki czas przygotowania i radość, jaką niesie wspólne gotowanie z przyjaciółmi.
Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 25-29 lat, ze średnim oraz wyższym wykształceniem i o średnich i wyższych dochodach, które pracują i mieszkają w miastach. Planowaniem i zakupem czasu antenowego na potrzeby tej kampanii zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Lubella-gotowanie to zabawa