SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łukasz Nowicki pierwszym ambasadorem kampanii „Odkrywaj więcej" wódki Amundsen

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej wódkę Amundsen (Stock Polska). Pierwszym z trzech ambasadorów marki został aktor Łukasz Nowicki. Akcję prowadzą Publicis Consultants i The Digitals.

Łukasz Nowicki  Łukasz Nowicki

Kampania w ramach nowej platformy komunikacyjnej Amundsen „Odkrywaj więcej" ruszyła w styczniu tego roku w internecie.

Kolejną osłonę zaprezentowano w drugiej połowie marca - był to konkurs „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”, w którym nagrodą  główną za podzielenie się swoim wyzwaniem była ekspedycja w nieodkryte zakątki Norwegii.

Aktywacje z Łukaszem Nowickim jako ambasadorem obejmą spoty wizerunkowe i działania PR.

- Wybór Nowickiego na ambasadora marki był oczywisty. To niespokojny duch, osobowość podróżnicza a także telewizyjna, która nie ustaje w poszukiwaniach. Ciągle stawia sobie kolejne wyzwania inspirując do tego innych - te wartości idealnie korespondują ze światem marki - mówi Bartosz Paśko, junior brand manager marki Amundsen.

Kampania będzie trwać przez cały rok 2018, jej uzupełnienie stanowić będą konkursy i aktywacje konsumenckie, wsparcie w mediach tradycyjnych i internetowych oraz działania PR.

Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, a za obszar public relations Publicis Consultants.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Nowicki pierwszym ambasadorem kampanii „Odkrywaj więcej" wódki Amundsen

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl