Łukasz Skotnicki strategy directorem w agencji S4
Łukasz Skotnicki awansował na stanowisko strategy directora w agencji reklamowej S4 - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Skotnicki w S4 pracuje od jesieni 2014 roku. Wśród funkcji, które pełnił w ostatnim czasie było stanowisko strategic plannera.
Cztery lata temu jesienią wrócił do S4 po kilku miesiącach pracy w agencji Insignia. Zajmował w niej stanowisko senior strategy plannera. Kierował wtedy zespołem odpowiedzialnym za planowanie strategii dla kluczowych klientów spółki.
Poprzednio jako strateg w S4 doradzał w zakresie komunikacji marketingowej klientom między innymi z branży finansowej (Raiffeisen Polbank), energetycznej (Energa), retail (Netto) oraz FMCG (Kimberly-Clark).
Wcześniej zdobywał doświadczenie zawodowe m.in. jako analityk ds. badań konsumenckich w Customer Insight Unit Tesco Polska. Współpracował też z agencją Heureka oraz firmą Veracomp.
Łukasz Skotnicki jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Oprócz pracy w agencji jest prowadzi zajęcia w ramach studiów podyplomowych „Strategiczna Komunikacja Marki” na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Skotnicki strategy directorem w agencji S4