Łukasz Zieliński: z ClickAd do NetComms Interactive
Łukasz Zieliński rozpoczął pracę w interaktywnej agencji mediowej NetComms Interactive. Poprzednio pracował w agencji ClickAd.
Łukasz Zieliński w NetComms Interactive, interaktywnej agencji mediowej wchodzącej w skład AdComms Media Group, będzie odpowiadać za rozwój i sprzedaż oferty performance marketingu online (PMO) oraz negocjacje z wydawcami. Poprzednio jako new business manager w ClickAd zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów w obszarze performance marketingu.
Wcześniej Zieliński przez wiele lat pełnił funkcję kierownika działu reklamy internetowej w Parkiet Media i Presspublice, odpowiadając za koordynację sprzedaży reklamy internetowej we wszystkich tytułach. Studia ukończył na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Zieliński: z ClickAd do NetComms Interactive