Maciej Kawka i Łukasz Kołdys awansowali w Wavemaker
Maciej Kawka awansował do zespołu zarządzającego agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP). Odpowiada w nim za obszar strategii i badań. Łukasz Kołdys, po przejściu Łukasza Pytlewskiego do GroupM, objął rolę szefa działu badań Wavemaker.
![od lewej: Ł. Kołdys, M.Kawka](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/koldyskawkawavemaker.jpg)
Maciej Kawka, dotąd dyrektor działu strategii Wavemaker, awansuje do zespołu zarządzającego spółki. Dotychczasowe obowiązki szefa zespołu strategicznego połączy z szerszą odpowiedzialnością za rozwój oferty agencji m.in. w obszarze nowych narzędzi czy projektów badawczych.
Kawka pracuje dla Wavemaker, wcześniej MEC, od 2009 roku, przeszedł tu wszystkie szczeble kariery zawodowej, począwszy od media assistanta.
Na przestrzeni lat zdobywał kompetencje w obszarze planowania strategicznego, które w 2016 r. zapewniły mu awans na stanowisko dyrektora strategii. W tym samym roku Maciej Kawka współtworzył także markę doradczą Syntax, którą kieruje do dziś oferując marketerom konsulting strategiczny.
Awans Kawki zbiega się z nominacją Łukasza Kołdysa na stanowisko szefa działu badań Wavemaker. Dotychczasowy wicedyrektor jednego z zespołów agencji, będzie teraz kierował teamem analityków oraz badaczy obsługujących reklamodawców agencji, jak również własnych klientów.
Łukasz Kołdys pracuje dla Wavemaker od blisko 10 lat. Do Wavemaker przeszedł z Omnicomu, gdzie przez 3 lata pracował jako account researcher. Wcześniej był związany z Pentorem, gdzie rozpoczynał karierę badacza. W Wavemaker Łukasz Kołdys przez pierwsze lata kierował zespołem badań konsumenckich, cztery lata temu awansował na stanowisko wicedyrektora działu. Prowadził szereg lokalnych i regionalnych projektów badawczych dla klientów Wavemaker, a także własnych.
Dołącz do dyskusji: Maciej Kawka i Łukasz Kołdys awansowali w Wavemaker