'Magazyn Familia' w ofercie Domu Mediowego Prasy Katolickiej
Ukazujący się od kwietnia miesięcznik "Magazyn Familia" (Edycja Świętego Pawła) będzie sprzedawać swoją powierzchnię reklamową poprzez Dom Mediowy Prasy Katolickiej. Adresowane do młodych rodzin z dziećmi pismo weszło w skład pakietu "young families".
- "Magazyn Familia" wydawany jest na bardzo wysokim poziomie wydawniczym i z pewnością jest to doskonały nośnik do prezentowania produktów z sektorów: bankowego, FMCG i OTC i wielu innych. Jestem przekonana, że znajdzie się w wielu budżetach reklamowych na najbliższe miesiące - uważa Beata Rut, ekspert ds. prasy katolickiej i dyrektor zarządzający Domu Mediowego Prasy Katolickiej.
Pierwsze reklamy sprzedawane przez DMPK znajdą się w wrześniowym wydaniu "Magazynu Familia".
Dom Mediowy Prasy Katolickiej ma w swojej ofercie blisko 30 tytułów. Istnieje od marca 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: 'Magazyn Familia' w ofercie Domu Mediowego Prasy Katolickiej