Magazyn “Laif” wraca na rynek
Po półrocznej przerwie w ukazywaniu się, pod koniec lutego, na rynek wraca miesięcznik muzyczny “Laif” (Media Advertising). Nad reaktywacją tytułu pracuje zupełnie nowa redakcja.
Po powrocie na rynek magazyn ma pisać o różnych gatunkach muzycznych, koncentrując się na promocji ambitnych projektów. W odświeżonym piśmie czytelnicy znajdą m.in. informacje o nowych zjawiskach muzycznych i premierach płytowych, recenzje, wywiady czy opisy nowinek technicznych.
Nowym szefem redakcji “Laif” został Bartosz Wawro, z wykształcenia muzyk, dotychczas dziennikarz m.in. serwisów Dziennik.pl i Sfora.pl. Zastąpił na tym stanowisku Przemysława Karolaka, który rozstał się z wydawnictwem.
Reaktywowany tytył ukazywać się będzie w objętości ok. 68 stron i nakładzie 35 tys. egz. Miesięcznik będzie mieć dwu mutacje: bez dodatku w cenie 4,95 zł lub z płytą za 6,95 zł (do pierwszego numeru dołączona zostanie płyta z jazzowymi utworami dj-a Radia Pin).
Za obsługę reklamową magazynu “Laif” odpowiadać będzie spółka Mediabroker.
Dołącz do dyskusji: Magazyn “Laif” wraca na rynek