Magazyn 'Show' debiutuje w cenie 1,50 zł (wideo)
Dziś na rynku ukazuje się dwutygodnik "Show. Magazyn o gwiazdach" -pierwszy tytuł z segmentu people wydany przez Wydawnictwo Bauer.Pismo sprzedawane będzie przez okres promocyjny w cenie 1,50 zł.Magazyn powstaje we współpracy z amerykańskim "In Touch".
"Show" skierowany jest do kobiet w wieku od 20 do 40 lat ześrednim lub wyższym wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej200 tys. mieszkańców.
W piśmie oprócz informacji z życia gwiazd mają być poruszanetakże tematy dotyczące stylu życia, urody, mody, kultury i wnętrz."Show" publikować będzie również materiały pochodzące zamerykańskiego "In Touch" (również wydaje go Grupa Bauer), częstojako pierwszy magazyn w Europie. Jego objętość wyniesie 100stron.
Wydawnictwo Bauer chce pozycjonować "Show" obok takich tytułówjak "Gala", "Viva!", "Party" czy za granicą "Hello" i "Ok". Nakładmagazynu to 600 tys. egz., a cena promocyjna - 1.50 zł (dlaporównania "Viva!" kosztuje 5,90 zł, "Gala" - 2,90 zł, a "Party" -1,99 zł, ceny wydań bez gadżetów). Wydawca nie ujawnia, jak długopotrwa cenowa promocja.
Redaktor naczelną tytułu jest Anna Zaleska, która w przeszłościkierowała m.in. dwutygodnikiem "Viva!". Zespół pisma tworządziennikarze od lat specjalizujący się w tematyce people ilifestylowej.
W tym roku na promocję magazynu wydawca zamierza przeznaczyć ok.10 mln zł. "Show" będzie reklamowany w telewizji (wszystkietelewizje ogólnopolskie i wybrane tematyczne), RMF FM, czasopismachWydawnictwa Bauer, internecie oraz w punktach sprzedaży. Promocjamagazynu obejmie również działania niestandardowe na antenie RMF FMi w wielu serwisach portalu Interia.pl. Za kreację spotutelewizyjnego i reklamy prasowej odpowiada agencja Happy Hours, amedia zakupił dom mediowy Mediaedge:CIA.
Dołącz do dyskusji: Magazyn 'Show' debiutuje w cenie 1,50 zł (wideo)