Magazyn „Show” odświeża formułę
W poniedziałek, 11 lipca br. na rynku ukaże się magazyn „Show” w odświeżonej formule. Wydawnictwo Bauer chce skierować swoje pismo teraz także do zamożnych i aktywnych kobiet w wieku powyżej 40. lat.
W dwutygodniku „Show” w odświeżonej formule będzie 35 nowych stron, na których znajdą się m.in. informacje dotyczące urody, zdrowia, kuchni i mody, a także dwa razy więcej krzyżówek niż dotychczas. Na okładce magazynu znalazła się dziennikarka Joanna Racewicz. Odświeżony „Show” ma poszerzyć także grupę docelową czytelniczek - wydawnictwo Bauer chce, aby magazyn kupowały także zamożne i aktywne kobiety powyżej 40. roku życia.
Odświeżony magazyn „Show” ukaże się na rynku w objętości 88 stron, w nakładzie 290 tys. egzemplarzy. Cena pozostaje niezmieniona i wyniesie 1,99 złotych za egzemplarz.
Wydanie „Show” w odświeżonej formule wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat), w radiu RMF FM, w portalu Interia oraz w czasopismach Wydawnictwa Bauer (m.in. w „Pani” i „Twoim Stylu”).
Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Digit Art, a media zaplanował dom mediowy MEC.
Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Show” w kwietniu br. wyniosła 164 311 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Show” odświeża formułę