Magazyn śledczy 'Na tropie' wygrywa z Ligą Mistrzów
Średnia oglądalność nowego magazynu śledczego Jedynki 'Na tropie'po trzech odcinkach wynosi 910 tys. widzów. TVP 1 w czasie emisjiprogramu cieszy się mniejsza widownią niż TVP 2 i TVN, ale wygrywaz Polsatem, nadającym wówczas m.in. skróty Ligi Mistrzów.
Program "Na tropie" nadawany jest w TVP 1 wśrody o 23.05 począwszy od 16 września br. Po trzech emisjach maudział w rynku wynoszący 13,63 proc. w grupie 4+ i 11,34 proc. wgrupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
Rok temu w tym paśmie Jedynka miała niecowięcej widzów (990 tys.), prawie takie sam udział w rynku wśródwszystkich widzów (13,74 proc.), ale za to niższy udział w grupiekomercyjnej (9,80 proc.).
W czasie nadawania "Na tropie" TVP 1 zajmuje się natrzecim miejscu w rynku telewizyjnym. Liderem z udziałemwynoszącym 19,99 proc. jest stacja TVN, nadająca wtedy filmyfabularne. Na drugim miejscu plasuje się TVP 2 (15,22 proc.;"Panorama" wraz ze "Sportem" i "Pogodą") . Za Jedynką znajduje sięnatomiast Polsat (9,61 proc.; skróty Ligi Mistrzów oraz filmfabularny).
Program "Na tropie"oglądają najchętniej kobiety, widzowie wśrednim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi, małych i największychmiast.
Oglądalność "Na tropie" odcinek poodcinku
Widownia konkurencji w czasie emisjiprogramu
Profil widza "Na tropie"
Dołącz do dyskusji: Magazyn śledczy 'Na tropie' wygrywa z Ligą Mistrzów