Magda Gudowska-Jankowska rozstała się z Hill+Knowlton Strategies
Magda Gudowska-Jankowska zakończyła pracę w agencji Hill+Knowlton Strategies, gdzie kierowała pionem pracującym dla branży ochrony zdrowia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane.
Gudowska-Jankowska była związana z Hill+Knowlton Strategies od maja 2016 roku. Była dyrektorem pionu pracującego dla branży ochrony zdrowia. Jej obowiązki przejęła na stałe Katarzyna Fabjaniak, group account director.
- Powierzenie mi nadzoru nad praktyką healthcare było naturalnym krokiem, biorąc pod uwagę moje doświadczenie w tym sektorze, ale i fakt, że będąc w H+K już w 2012 roku, odpowiadałam za zarządzanie wybranymi klientami heathcare. Obecnie, łącząc rolę dyrektora departamentów komunikacji marketingowej, digital&influencer marketingu oraz healthcare, mogę zapewnić klientom jeszcze lepszy efekt synergii i łączenia rożnych kompetencji zespołów, a także zagwarantować jednolitą, wysoką jakość obsługi klienta, z której znana jest nasza agencja - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Katarzyna Fabjaniak.
Magda Gudowska-Jankowska ma 15-letnie doświadczenie w branży komunikacyjnej. Specjalizuje się doradztwie w zakresie public relations i public affairs dla branży farmaceutycznej oraz medycznej. Wspierała komunikację takich segmentów jak onkologia, hematologia, urologia, neurologia, ginekologia, psychiatria oraz choroby ultrarzadkie.
Pracowała między innymi dla takich firm jak Novartis, Bayer, Schering, Astellas, Pfizer, Celgene, Janssen, Acetlion, Roche czy Ferring Pharmaceuticals.
Magda Gudowska-Jankowska pełni także funkcję doradcy mediowego oraz wizerunkowego dla organizacji naukowych i stowarzyszeń pacjenckich. Jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa oraz Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych.
Dołącz do dyskusji: Magda Gudowska-Jankowska rozstała się z Hill+Knowlton Strategies