Magdalena Koc i Maria Kotas wzmocniły promocję 'Gościa Niedzielnego'
Magdalena Koc i Maria Kotas wzmocniły dział promocji "Gościa Niedzielnego". Będą one wspierać działania promocyjne portalu Wiara.pl, miesięcznika "Mały Gość Niedzielny" oraz tygodnika "Gość Niedzielny".
Magdalena Koc dotychczas przez ponad trzy lata pracowała w redakcji jako asystentka redaktora naczelnego. Przed podjęciem pracy w "Gościu" była odpowiedzialna za realizację kampanii promocyjnych firmy Kler SA za granicą.
Maria Kotas jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach. Pracowała w agencji public relations United PR w Warszawie, m.in. dla takich klientów, jak: Procter&Gamble, Kodak Polska, Żywiec - Zdrój.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Koc i Maria Kotas wzmocniły promocję 'Gościa Niedzielnego'