Magdalena Komar-Jakubowska odpowiada za markę Meloradio
Nową brand manager stacji radiowej Meloradio (Eurozet) została Magdalena Komar-Jakubowska.
Magdalena Komar-Jakubowska będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową i promocyjną marki Meloradio, należącej do Eurozetu.
W Grupie Eurozet Komar-Jakubowska pracuje od 10 lat. Początkowo zajmowała się promocją i lokalnymi akcjami specjalnymi Planety FM Łódź i Radia ZET Gold Łódź. We wrześniu 2017 roku awansowała na stanowisko starszego specjalisty w dziale sponsoringu i akcji specjalnych.
Pracę w mediach zaczynała w 2007 roku w dziale promocji stołecznego wydania "Gazety Wyborczej". Pracowała m.in. w działach marketingu i sprzedaży w branżach deweloperskiej i reklamowej.
W 2019 roku uśredniony dzienny zasięg stacji Meloradio wyniósł 1,1 proc. - najwięcej w historii nadawania (za Radio Track Kantar Polska, opracowanie Wirtualnemedia.pl).
Dołącz do dyskusji: Magdalena Komar-Jakubowska odpowiada za markę Meloradio