'Makaron tu i tam'
Partner ASM realizuje projekty merchandisingowe dla firmy Goliard. Akcje mają zasięg ogólnopolski i realizowane są na terenach wybranych sieci handlowych.
Utrzymanie istniejącego poziomu sprzedaży produktów firmy Goliard w tym zwłaszcza czołowego produktu - "Nitka luksusowa" i makaronów włoskich "Pasta Zara" - których Goliard jest dystrybutorem na polskim rynku - to główny cel realizowanych działań merchandisingowych.
Merchandiserzy pomagają w zapewnieniu odpowiedniej ekspozytury produktów dostawcy oraz dbają o systematyczne i stałe zapełnianie półek pełnym asortymentem produktów firmy Goliard.
Firma przeprowadza również monitoring cen i przygotowuje miesięczne raporty dotyczące ekspozycji promocyjnych produktów Goliard.
Marchandising to narzędzie, które pozwala skutecznie zwiększyć sprzedaż, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. To wiedza o interesujących postawach konsumentów, znajomość praw rządzących podejmowaniem decyzji zakupowych, umiejętne wykorzystywanie elementów przestrzeni, a nawet gra w kolory - mówi Michał Wójcik, Dyrektor Działu Obsługi Klienta w Partner ASM.
Partner ASM współpracuje z firmą Goliard od sierpnia 2004r. - w tym czasie zdążyliśmy się przekonać o wysokiej jakości pracy. Warto dodać, iż w momencie podjęcia decyzji o rozszerzeniu działań merchandisingowych - zdecydowaliśmy się powierzyć te działania również Partner ASM, mimo tego iż rozmowy prowadziliśmy z dwoma agencjami o tej specjalizacji - mówi Grzegorz Nicpoń dyrektor ds. marketingu i handlu w firmie Goliard.
Równolegle z akcjami merchandisingowymi Goliard prowadzi inne działania wspierające sprzedaż swoich produktów m.in. animacje sprzedaży i degustacje, prezentacje w gazetkach sieci handlowych. Trwa także kampania promująca produkty firmy Goliard są to głównie reklamy na autobusach w całej Polsce, sponsoring programów telewizyjnych oraz spoty reklamowe emitowane w wybranych stacjach radiowych.
Dołącz do dyskusji: 'Makaron tu i tam'