Małaszyński, Richardson i Brodnicki „dzięki pandzie” w kampanii WWF
Pod hasłem „Zrobiłem to dzięki pandzie” ruszyła kampania WWF z udziałem Pawła Małaszyńskiego, Moniki Richardson i Pascala Brodnickiego. Akcję organizacja przygotowała wspólnie z domem mediowym PanMedia Western.
W rozpoczętej właśnie kampanii WWF Paweł Małaszyński, Monika Richardson i Pascal Brodnicki deklarują, co zrobili dla środowiska przy pośrednictwie tej organizacji. Wykorzystywane w akcji hasło „Zrobiłem to dzięki pandzie” nawiązuje do logotypu WWF.
Kampania jest prowadzona z okazji 50-lecia działania organizacji i 10-lecia jej istnienia w Polsce. Celem akcji jest przekonanie odbiorców, że wspieranie WWF to zarazem pomaganie Ziemi i sobie. W ramach kampanii na 23 lipca odbędzie się w Warszawie event, podczas którego 1,6 tys. osób podejmie zobowiązania na rzecz Ziemi, a następnie stworzy największą na świecie pandę.
Działania reklamowe obejmują prasę („Polityka”, „Forum”, „Angora”, „Kuchnia”, „Avanti”, „Cztery Kąty”), radio RMF FM, portal Interia.pl oraz outdoor (nośniki AMS). Pozyskaniem mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej do końca lipca - zajął się dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: Małaszyński, Richardson i Brodnicki „dzięki pandzie” w kampanii WWF