Małgorzata Cegielska nową dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia
Małgorzata Cegielska została nową dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. Dla Cegielskiej to powrót do publicznego nadawcy po rocznej przerwie.
Małgorzata Cegielska została we wtorek nową dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia. Zastąpiła na tym stanowisku Karola Skorupskiego, który kierował Agencją od 2016 roku. Odwołany został także zastępca Skorupskiego Marcin Ośmiałowski. Obaj związani byli wcześniej z wydawnictwem Fratria (wydawca m.in. „W Sieci” i wPolityce.pl).
- Czekają nas nowe wyzwania, stąd też konieczność zmian. Do Polskiego Radia wraca Małgorzata Cegielska, która będzie kierować Agencją Reklamy. Połączenie znajomości realiów Radia i doświadczenia zdobyte poza naszą firmą, dadzą Agencji Reklamy nowy impuls i przyczynią się do poprawienia wyników oraz wspierania anten w realizacji nowych ambitnych projektów - wyjaśnia Paweł Majcher, likwidator i redaktor naczelny Polskiego Radia.
Czytaj także: Kolejne stacje Polskiego Radia z likwidacją w KRS. W Radiu Kraków likwidatorem były szef stacji
Małgorzata Cegielska wraca do Polskiego Radia
Małgorzata Cegielska w styczniu ub. r. odeszła z Polskiego Radia. Przez 23 lata była związana z Agencją Reklamy Polskiego Radia. Od 2016 roku pełniła funkcję jej wicedyrektor, a wcześniej była m.in. szefową działu sprzedaży.
Cegielska przeszła rok temu do działu sprzedaży krajowej firmy Time (Grupa ZPR Media). Objęła tam stanowisko dyrektora działu klienckiego. Odpowiadała za obsługę kluczowych klientów bezpośrednich w zakresie radia, internetu i akcji crossmediowych.
Seria zmian w Polskim Radiu
Trwają zmiany w mediach publicznych w związku z działaniem nowego ministra kultury Bartłomiej Sienkiewicza. Doszło już do powołania nowego prezesa Polskiego Radia. Agnieszkę Kamińską zastąpił Paweł Majcher, dziś likwidator Polskiego Radia. Z kolei wiceprezesem został Juliusz Kaszyński. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, nowym dyrektorem Trójki zostanie Agnieszka Szydłowska, która zajmie miejsce Marcina Wąsiewicza.
Czytaj także: Prezydent Katowic chce kupić Radio Katowice. „Zabezpieczenie rozgłośni”
Nowy zarząd Polskiego Radia odwołał także m.in. dyrektora Informacyjnej Agencji Radiowej Pawła Piszczka. Jego miejsce zajął Wojciech Cegielski, wieloletni korespondent wojenny i zagraniczny Polskiego Radia. Z kolei dyrektorem Polskiego Radia 24 nie jest już Krzysztof Świątek. Nowym szefem PR24 został Grzegorz Frątczak, którego można było wcześniej usłyszeć w porannym paśmie stacji. Odwołani zostali także zastępca dyrektora Programu I Polskiego Radia Edyta Poźniak, zastępca dyrektora Programu III Polskiego Radia Dawid Wildstein oraz zastępca dyrektora Biura Programowego Polskiego Radia Anna Czabańska. Także Edyta Poźniak nie jest już wicedyrektorką Programu I Polskiego Radia.
Czytaj także: Magdalena Ogórek i Marcin Wolski zniknęli z regionalnej stacji Polskiego Radia
W maju ub. r. informowaliśmy, że przez ostatnie dwa lata Polskie Radio zanotowało 75 mln zł straty netto. Nadawca w 2022 roku miał niewiele wyższe wpływy jak w 2019 roku, za to koszty poszły w górę o ponad 30 mln zł. Wyższa rekompensata abonamentowa nie pokrywa już w pełni spadku wpływów reklamowych, a od kilku lat rosną koszty pracownicze. - Bez dotacji sytuacja byłaby naprawdę bardzo ponura - mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Ordyński z rady programowej.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Cegielska nową dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia