Małgorzata Głódź-Adamkiewicz i Michał Łazowski w Noise PR
Do zespołu agencji Noise PR dołączyli w ostatnim czasie Michał Łazowski, jako starszy doradca w zespole komunikacji społecznej oraz Małgorzata Głódź-Adamkiewicz, która objęła stanowisko eksperta w zespole ds. nowych mediów i komunikacji w mediach społecznościowych.
Michał Łazowski z szeroko pojmowaną komunikacją społeczną związany jest od dwudziestu lat. Z wykształcenia politolog, z doświadczenia analityk społeczno-polityczny, copywriter i strateg. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej i marketingu społecznym dla instytucji publicznych, NGO oraz organizacji biznesowych. Swoje doświadczenie zdobywał podczas działalności i pracy w administracji rządowej i publicznej (Ministerstwo Obrony Narodowej, Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy, Biuro Programu „Niepodległa”), organizacjach pozarządowych (Związek Harcerstwa Polskiego, Polski Czerwony Krzyż) oraz mediach i sektorze prywatnym (Defence24
W agencji Noise PR odpowiada przede wszystkim za realizację projektów związanych z komunikacją inwestycji infrastrukturalnych, dialog społeczny oraz doradztwo strategiczne w oparciu o analizy polityczne, społeczne oraz gospodarcze.
Małgorzata Głódź-Adamkiewicz z komunikacją związana jest od ponad 10 lat. Z wykształcenia dziennikarka, w mediach pracowała przez kilka lat. Doświadczenie z zakresu kreowania contentu oraz zarządzania projektami zdobywała również po stronie agencyjnej (Goldbach Interactive Poland, DIFERENTE, Tailor Made PR, Project: People) i podczas realizacji własnych projektów.
W agencji Noise PR Małgorzata odpowiada za współtworzenie i realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych, kreowanie contentu na potrzeby nowych mediów, analizy efektywności podejmowanych działań oraz wdrożenia nowych rozwiązań cyfrowych.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Głódź-Adamkiewicz i Michał Łazowski w Noise PR