Małgorzata Grzywacz: z HP Polska dyrektorem marketingu w Esri Polska
Małgorzata Grzywacz zaczęła pracę jako dyrektor ds. marketingu w Esri Polska. Poprzednio przez ponad 10 lat była związana z HP Polska.
Jako dyrektor ds. marketingu w Esri Polska Małgorzata Grzywacz odpowiada za opracowanie i realizację strategii marketingowej, zarządzanie zespołem i budżetem, a także nadzór nad działaniami związanymi z wydawanymi przez firmę magazynami „Arcana GIS” i „Kalejdoskop GIS”. Ponadto będzie zajmować się koordynacją współpracy z agencją public relations d*fusion communication.
Dotychczas funkcję dyrektora ds. marketingu w Esri Polska pełnił Tomasz Letmański. Teraz objął on stanowisko menedżera działu wdrożeń produktów.
Poprzednio Małgorzata Grzywacz przez ponad 10 lat pracowała w HP Polska. Od 2007 roku pełniła funkcję channel marketing managera. Do jej zadań należało m.in. tworzenie strategii marketingowej, współpraca z partnerami i dystrybutorami produktów HP, zarządzanie działem marketingu i organizacja eventów.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Grzywacz: z HP Polska dyrektorem marketingu w Esri Polska