Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz dyrektorem promocji w dziale new business G+J
Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz została dyrektorem promocji w dziale new business & corporate media G+J Polska. Przejęła obowiązki Dariusza Zielińskiego, który przeszedł do Ringier Axel Springer Polska.
Nocuń-Zygmuntowicz pod swoją opieką będzie miała segment pism specjalistycznych i męskich. Będzie odpowiadała za rozwój niestandardowych projektów specjalnych w takich tytułach jak “National Geographic Polska”, “National Geographic Traveler“ i “Focus”.
Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz od 2008 roku pracowała na stanowisku dyrektora wydawniczego i promocji magazynów z grupy “National Geographic” i “Focus”. Od jesieni ub.r. przebywała jednak na urlopie macierzyński i jej obowiązki przejęła wtedy Edyta Pudłowska, która pozostanie szefem wydawniczym i promocji tych tytułów.
Dariusz Zieliński, który był dotąd dyrektorem strategii i rozwoju new business w G+J Polska, został właśnie dyrektorem zarządzającym marką “Newsweek Polska” (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz dyrektorem promocji w dziale new business G+J