1,60 mln widzów „Mam talent! 14”, TVN liderem rynku
Średnia oglądalność czternastej edycji „Mam talent!” wyniosła 1,60 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 260 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji był liderem rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Czternasta seria „Mam talent!” nadawana była w TVN w soboty o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement - opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że talent-show w jesiennej ramówce gromadził średnio 1,60 mln widzów, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził ósmy odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,77 mln osób.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 260 tys. widzów. Trzynastą serię „Mam talent!” śledziło 1,86 mln osób, co przełożyło się na 14,43 proc. udziału w grupie 4+, 12,91 proc. w grupie 16-49 i 12,77 proc. w grupie 16-59.
TVN w trakcie emisji „Mam talent! 14” czyli w sobotnim paśmie między godz. 20.00 a 22.00 miał 11,38 proc. udziału. Stacja zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem była TVP2 z 11,27 proc. udziału. Trzecią lokatę zajęła TVP1 (9,92 proc.), a tuż za TVN znalazł się Polsat (3,96 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVN też był liderem. Z kolei w grupie kobiet 25-49 z miast stacja była druga.
„Mam talent!” to polska edycja brytyjskiego formatu „Got Talent”. Celem programu jest wyłonienie zwycięzcy spośród osób prezentujących różnego rodzaju talenty artystyczne. Najlepszy uczestnik w polskiej edycji talent-show otrzymuje nagrodę pieniężną w wysokości 300 tys. zł.
Miłosz Bachonko zwycięzcą
Właśnie zakończoną edycję programu wygrał 12-letni Miłosz Bachonko. W nagrodę otrzymał 300 tys. zł.
Jurorami w czternastej odsłonie produkcji ponownie byli Jan Kliment, Małgorzata Foremniak i Agnieszka Chylińska. Show prowadzili Michał Kempa i Marcin Prokop.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,60 mln widzów „Mam talent! 14”, TVN liderem rynku