'Mam talent' nadal bezkonkurencyjny
Trzy pierwsze odcinki drugiego sezonu programu "Mam talent" oglądało średnio 4,82 mln widzów. Telewizja TVN w trakcie emisji show jest zdecydowanym liderem rynku.
Widownia 'Mam talent' rośnie z odcinka na odcinek. Sobotni program obejrzało 5,07 mln widzów przy 32,91 proc. udziału w rynku (blisko 40 proc. w grupie komercyjnej). Przed rokiem trzy pierwsze odcinki zobaczyło 4,53 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 32,26 proc. (w tym najlepszy 4,92 mln widzów).
TVN w trakcie emisji "Mam talent" dystansuje konkurencję - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Druga pozycja przypada TVP1, emitującej filmy fabularne (3,25 mln widzów i 22,22 proc. udziału). Trzeci jest Polsat, który nadaje w tym czasie "Jak oni śpiewają" (2,27 mln widzów i 15,49 proc. udziału).
Show oglądają głównie kobiety praz widzowie między 25 a
59 rokiem życia.
Dołącz do dyskusji: 'Mam talent' nadal bezkonkurencyjny