Mamy w sieci
Robienie zakupów w sieci czy też korzystanie z serwisów społecznościowych to coraz częściej wykonywane czynności przez amerykańskie matki.
Według eMarketera, ponad 40 procent amerykańskich kobiet korzystających z internetu (około 35 milionów) to matki mające dzieci w wieku poniżej 18 lat. Do 2012 roku liczba ta ma wzrosnąć do 39,6 miliona.
Ponad 80 procent amerykańskich mam korzysta z internetu przynajmniej raz w miesiącu, w porównaniu do 68 procent w przypadku ogółu kobiet w USA.
Z kolei z badania firmy Experian wynika, że z internetu korzysta 86,3 procenta amerykańskich kobiet mieszkających z co najmniej jednym swoim dzieckiem. Jeszcze wyższy wskaźnik - 84,1 procenta - zanotowano w przypadku kobiet powyżej 18. roku życia będących w ciąży.
Po urodzeniu pierwszego dziecka - jak pokazuje badanie firmy Intelligence Group - 47 procent amerykańskich matek więcej czasu poświęca na surfowanie po sieci. 37 procent przeznacza ma internet tyle samo czasu co wcześniej, a tylko 16 procent rzadziej loguje się do sieci odkąd ma dziecko.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mamy w sieci