SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mamy w sieci

Robienie zakupów w sieci czy też korzystanie z serwisów społecznościowych to coraz częściej wykonywane czynności przez amerykańskie matki.

Według eMarketera, ponad 40 procent amerykańskich kobiet korzystających z internetu (około 35 milionów) to matki mające dzieci w wieku poniżej 18 lat. Do 2012 roku liczba ta ma wzrosnąć do 39,6 miliona.

Ponad 80 procent amerykańskich mam korzysta z internetu przynajmniej raz w miesiącu, w porównaniu do 68 procent w przypadku ogółu kobiet w USA.

Z kolei z badania firmy Experian wynika, że z internetu korzysta 86,3 procenta amerykańskich kobiet mieszkających z co najmniej jednym swoim dzieckiem. Jeszcze wyższy wskaźnik - 84,1 procenta - zanotowano w przypadku kobiet powyżej 18. roku życia będących w ciąży.

Po urodzeniu pierwszego dziecka - jak pokazuje badanie firmy Intelligence Group - 47 procent amerykańskich matek więcej czasu poświęca na surfowanie po sieci. 37 procent przeznacza ma internet tyle samo czasu co wcześniej, a tylko 16 procent rzadziej loguje się do sieci odkąd ma dziecko.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Mamy w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl