Marcin Prokop reklamuje smartfony Oppo Reno4. Jest polskim ambasadorem marki
Firma Oppo ruszyła z kampanią reklamową promującą na polskim rynku nowe smartfony z rodziny Reno4. W spotach występuje Marcin Prokop, który został lokalnym ambasadorem marki.
Wczoraj chińska firma Oppo zaprezentowała w Polsce swoje nowe smartfony z linii Reno4. W ramach oferty w sprzedaży pojawią się 4 modele urządzeń.
Marcin Prokop ambasadorem marki
Wraz z premierą Reno4 wystartowała kampania promocyjna nowych smartfonów, której twarzą jest Marcin Prokop. Dziennikarz został też oficjalnie ogłoszony ambasadorem marki na naszym rynku.
Według Oppo kampania integruje ze sobą (także w warstwie narracyjnej i charakterystycznych łączników wizualnych) kilka elementów, tworząc ciekawą do odkrywania, spójną historię.
I tak np. fabuła spotu reklamowego osadzona jest za kulisami wydarzenia, które prowadzi Marcin Prokop. Z kolei startowym punktem kampanii jest premiera Oppo Reno4 Pro 5G, która odbyła się na platformie player.pl w formule talk show zatytułowanego „Sztuka w technologii” prowadzonego przez Marcina Prokopa.
Zaproszeni goście i tematyka odpowiadały kluczowym zaletom najnowszego produktu Oppo: fotografowaniu i wideofilmowaniu nocą, wzornictwa i szybkiego ładowania oraz 5G, wspierających dynamiczny styl życia.
Czytaj także: Oppo startuje z testami nowej wersji ColorOS. System będzie oparty na Androidzie 11
W czwartek swoją premierę miała kampania telewizyjna z udziałem ambasadora marki, która według zapowiedzi obecna będzie we wszystkich mediach głównego nurtu. Spoty eksponują dwie najważniejsze zalety produktowe modelu Reno4 Pro 5G: szybkie ładowanie SuperVOOC 2.0 65 W oraz tryb ultranocny, pozwalający na nagrywanie wyraźnego i jasnego wideo nawet po zmroku.
Zgodnie z zapowiedzią w telewizji pojawi się miks formatów 30, 15 i 8 sekundowych. Kampania została w całości stworzona i wyprodukowana w Polsce, za koncept odpowiedzialny był dział marketingu i PR Oppo Polska oraz agencja Brasil.
Spoty reżyserował Florian Malak, produkcją zajęła się agencja Prime Time. Kampania obecna będzie także w kanałach BTL, OOH (wybrane nośniki premium) i digital signage, a także w internecie. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry, media społecznościowe prowadzi agencja House of Hype, a działania PR wspiera agencja 24/7 Communication.
Czytaj także: Ruszyły zdjęcia do nowego talent-show „Lego Masters”. Emisja od 14 listopada w TVN
Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop reklamuje smartfony Oppo Reno4. Jest polskim ambasadorem marki
No jakie? prokop!