Marcin Prokop debiutuje jako ambasador reklamowy Wakacje.pl
W ramach współpracy reklamowej, prezenter telewizyjny Marcin Prokop bawił się na Cyprze z multiagentem turystycznym Wakacje.pl. Kampania z udziałem nowego ambasadora potrwa do końca roku.
O zaletach podróżowania z Wakacje.pl potencjalnych klientów przekonywał będzie Marcin Prokop. To pierwsza w Polsce współpraca reklamowa między znanym prezenterem a agentem turystycznym.
– Celem kampanii jest pokazanie, że Wakacje.pl mają bardzo szeroką ofertę wyjazdów dopasowaną do potrzeb wszystkich grup klientów i to w cenach takich samych jakie można znaleźć u organizatorów – mówi Katarzyna Walczak, dyrektor marketingu i członek zarządu Wakacje.pl.
Prokop bawi się na Cyprze w reklamach Wakacje.pl
W każdym spocie występuje kilku Marcinów, którzy bawią się, rozmawiają albo uciekają od innych, zatapiając się we własnym hobby.
- Przez tę multiplikację chcieliśmy podkreślić, że pomysłów na spędzanie urlopu jest co najmniej tyle, ilu jest klientów – tłumaczy Tomasz Bączek, head of brand w Wakacje.pl, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii. - Radość i optymizm to cechy łączące Wakacje.pl i Marcina Prokopa. Pełen dystansu do siebie, wesoły i potrafiący cieszyć się życiem, taki jest Marcin i takie są Wakacje.pl - dodaje Walczak.
Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie. Użytkowników serwisu Wakacje.pl będzie zachęcał do skorzystania z atrakcyjnych ofert, będzie można go zobaczyć także na witrynach wybranych biur franczyzowych.
Za kreację odpowiedzialny był butik kreatywny Supermarket stworzony przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Nad produkcją kampanii czuwał dom produkcyjny Videlec, zdjęcia foto wykonał Radek Polak (HART Warsaw) - laureat Grand Press Photo 2020, spoty wyreżyserował Filip Bartczak, a autorem zdjęć wideo jest Igor Połaniewicz (obaj Papaya Roster). Postprodukcję zrealizowało Badi Badi, a udźwiękowienie – Głośno.
Wakacje.pl należą do Wirtualnej Polski. Segment turystyczny firmy w 2022 roku zwiększył przychody o prawie 90 proc. do 242,77 mln zł, a w czwartym kwartale wzrost sięgnął 110 proc. (z 29 do 61,14 mln zł). W dużej mierze wynika to ze sfinalizowanego na początku listopada przejęcia za ok. 83 mln euro węgierskiej firmy Szallas, właściciela platform turystycznych do rezerwacji zakwaterowania na Węgrzech oraz w Czechach, Rumunii, Polsce i Chorwacji.
Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop debiutuje jako ambasador reklamowy Wakacje.pl
Bo nie stać! Tylko przeglądam :)