Margaret i White 2115 w reklamie Wyborowej
Pod hasłem "Wyłącz spinę, włącz tryb spotkań" ruszyła nowa kampania reklamowa marki wódki Wyborowa (Pernod Ricard). Do działań zaangażowano Margaret i White'a 2115.
Ruszyła najnowsza kampania marki Wyborowa pod hasłem "Wyłącz Spinę, włącz Tryb Spotkań". W działania zaangażowano znanych twórców - Margaret i White’a 2115, którzy mają wnieść do kampanii naturalny vibe i spontaniczność.
W kampanii zobaczymy materiały, które w reportażowym stylu przeniosą fanów marki w świat luźnych domówek, podczas których każdy może imprezować na własny sposób. Kluczem do udanej zabawy ma być rożnorodność. Bez oceniania, bez nadęcia i bez filtra. W reklamowych kreacjach spinę wyłączą wszyscy, bez względu na wiek, rozmiar ciuchów, zamiłowanie do tatuaży i piercingu, niepełnosprawność czy pochodzenie.
Kampania opiera się na działaniach w internecie i współpracy ambasadorskiej. Za jej koncepcję i egzekucję odpowiada VML&R, a za produkcję video Papaya Films. Działania PR prowadzi agencja Cape Morris.
Dołącz do dyskusji: Margaret i White 2115 w reklamie Wyborowej