Mark Fitzloff, szef kreacji Wieden+Kennedy odchodzi z agencji po 17 latach
Mark Fitzloff, szef kreacji agencji Wieden+Kennedy z końcem grudnia odchodzi z firmy, po 17 latach pracy. Jego obowiązki przejmą Eric Baldwin i Jason Bagley.
Mark Fitzloff w Wieden+Kennedy pracował od 1999 roku. Zaczynał jako copywriter. Jak podała agencja w oficjalnym komunikacie, Fitzloff rozstaje się z firmą, by podjąć nowe zawodowe wyzwania.
Obowiązki szefów kreacji z początkiem stycznia obejmą w W+K Eric Baldwin i Jason Bagley, którzy już wcześniej w niej pracowali. W latach 2006-2011 tworzyli tu team kreatywny, byli wówczas odpowiedzialni m.in. za kampanię marki Old Spice „Man your man could smell like”.
Eric Baldwin ostatnio pracował w agencji The Lodge m.in. dla KFC. Z kolei Jason Bagley pełnił funkcję chief creative officera w agencji Deutsch Los Angeles.
Dołącz do dyskusji: Mark Fitzloff, szef kreacji Wieden+Kennedy odchodzi z agencji po 17 latach