„MasterChef 9” w jesiennej ramówce TVN. Ruszają internetowe castingi, widzowie wybiorą część uczestników
Telewizja TVN w jesiennej ramówce 2020 roku pokaże dziewiątą edycję kulinarnego programu „MasterChef”. Właśnie rozpoczęły się internetowe poszukiwania uczestników do talent-show.
W programie „MasterChef” bierze udział 14 uczestników, którzy przygotowując różne potrawy walczą o tytuł Mistrza Kuchni, 100 tys. zł i kontrakt na wydanie książki kucharskiej. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Niezmiennie od pierwszej edycji jurorami w polskiej wersji reality-show są Magda Gessler, Michel Moran i Anna Starmach. Ich skład w nowych odcinkach pozostanie bez zmian.
Wystartował internetowy casting
W tym roku ze względów bezpieczeństwa castingi nie mogą odbyć się, jak do tej pory, w największych miastach w Polsce. Wszyscy chętni do udziału w “MasterChefie” mogą wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej masterchef.tvn.pl. O udział w show może starać się każdy, kto ukończył 18 lat i gotuje amatorsko.
Tym razem również widzowie będą mieli wpływ na wybór uczestników. Przez najbliższe trzy tygodnie, od poniedziałku do piątku na stronie www.masterchef.tvn.pl zamieszczane będą nagrania z rozmów castingowych. Osoba, której film w danym tygodniu otrzyma najwięcej głosów, wygra udział w programie. Głosowanie będzie odbywało się jedynie w weekendy. Po jego zakończeniu, przez kolejny tydzień publikowane będą nowe nagrania. Tym samym wybranych zostanie trzech uczestników nadchodzącej edycji „MasterChefa”. Zdobywcy drugich i trzecich miejsc znajdą się na liście rezerwowej.
Nowe odcinki kulinarnego programu TVN będzie pokazywać w jesiennej ramówce 2020 roku.
„MasterChef” na antenie TVN oglądać można w jesiennych ramówkach, począwszy od 2012 roku. Ósmą serię kulinarnego programu, nadawaną jesienią ub.r. oglądało średnio 1,91 mln widzów, co przełożyło się na 11,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 13,93 proc. w grupie 16-59.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.
Dołącz do dyskusji: „MasterChef 9” w jesiennej ramówce TVN. Ruszają internetowe castingi, widzowie wybiorą część uczestników