Masterlease Polska przechodzi na VoIP
Masterlease Polska, lider wynajmu pojazdów, rozpoczęła wdrażanie we wszystkich oddziałach w Polsce telefonii IP.
Przedsięwzięcie jest realizowane przy pomocy Datery.
Projekt jest podzielony na dwa etapy. W pierwszym z nich Datera uruchomiła na bazie swojego rozwiązania Datera Call-eX usługi CallCenter oraz system automatycznej obsługi procesu wymiany opon. Nie wymagało to żadnych zmian w dotychczasowej infrastrukturze telekomunikacyjnej Masterlease. Firma zachowała swojego dotychczasowego operatora i numery telefonów. Zyskała także dostęp do zaawansowanych usług telekomunikacyjnych, których nie oferowała wcześniejsza tradycyjna centralka telefoniczna.
„W chwili obecnej jesteśmy w przededniu rozpoczęcia kolejnego etapu projektu, którego celem będzie całkowite przejście z dotychczasowego operatora do usług opartych o VoIP, co pozwoli nam znacząco zredukować opłaty za połączenia zewnętrzne. Po realizacji tego etapu będziemy mogli dzwonić na numery zewnętrzne za pomocą najtańszych w danych kierunkach operatorów VoIP” – powiedział Jarosław Czerwiński, Dyrektor Działu Systemów Teleinformatycznych, Masterlease Polska.
Dołącz do dyskusji: Masterlease Polska przechodzi na VoIP