Masterlink via e-mail
Masterlink Express wdrożyła SARE
Narzędzie to wspierać będzie program lojalnościowy Masterlink, komunikację z pracownikami oraz relacje z klientami.
- Specyfika naszej firmy wymaga stałego kontaktu z pracownikami terenowymi, klientami i partnerami biznesowymi. Musimy dostosowywać formy komunikacji do trybu pracy i potrzeb poszczególnych odbiorców. E-mail marketing za pomocą SARE pozwala na tworzenie wysyłek do wyselekcjonowanych grup i kontrolę przebiegu informacji. W ten sposób możemy szybko, sprawnie i niedrogo dotrzeć z oczekiwanym komunikatem do wszystkich grup docelowych - powiedziała Olga Kozierowska-Skwarło, Manager ds. Marketingu i Komunikacji Masterlink DPD Region CEE.
- Masterlink jest kolejnym naszym klientem, który dowiódł, że e-mail marketing ma bardzo szerokie zastosowanie. SARE jest narzędziem, które pozwala na personalizację wiadomości i dostosowanie ich treści do poszczególnych grup adresatów. Znacznie usprawnia komunikację nawet z kilkoma grupami odbiorców jednocześnie, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi - mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.
Dołącz do dyskusji: Masterlink via e-mail