SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Masterlink via e-mail

Masterlink Express wdrożyła SARE

Narzędzie to wspierać będzie program lojalnościowy Masterlink, komunikację z pracownikami oraz relacje z klientami.

- Specyfika naszej firmy wymaga stałego kontaktu z pracownikami terenowymi, klientami i partnerami biznesowymi. Musimy dostosowywać formy komunikacji do trybu pracy i potrzeb poszczególnych odbiorców. E-mail marketing za pomocą SARE pozwala na tworzenie wysyłek do wyselekcjonowanych grup i kontrolę przebiegu informacji. W ten sposób możemy szybko, sprawnie i niedrogo dotrzeć z oczekiwanym komunikatem do wszystkich grup docelowych - powiedziała Olga Kozierowska-Skwarło, Manager ds. Marketingu i Komunikacji Masterlink DPD Region CEE.

- Masterlink jest kolejnym naszym klientem, który dowiódł, że e-mail marketing ma bardzo szerokie zastosowanie. SARE jest narzędziem, które pozwala na personalizację wiadomości i dostosowanie ich treści do poszczególnych grup adresatów. Znacznie usprawnia komunikację nawet z kilkoma grupami odbiorców jednocześnie, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi - mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.

Dołącz do dyskusji: Masterlink via e-mail

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl