“Maxim” ponownie w Polsce, Doda i Kominek felietonistami
Dzisiaj na polskim rynku pojawił się pierwszy numer kierowanego do panów magazynu “Maxim”, który wydaje Ginza Media Group. Z tytułem, który powrócił do Polski, współpracują m.in. Doda, bloger Kominek oraz Marcin Prokop.
Na okładce pierwszego wydania miesięcznika znalazła się Magda Mielcarz, która została pierwszym aniołkiem “Maxima”. W numerze znaleźć można m.in. wywiad Marcina Prokopa z Wojciechem Szczęsnym i sesję zdjęciową brytyjskiej modelki i aktorki Rosie Huntington-Whiteley.
Felietony dla “Maxima” piszą Doda, Andrzej Grabowski oraz blogerzy Kominek i Macaroni Tomato. Poza tym w tytule są teksty dotyczące m.in. wojska, psychologii, sportu, mody, urody, kultury czy gadżetów. Redaktorem naczelnym pisma jest Robert Pieńkowski, w przeszłości wicenaczelny "Elle Decoration" i "Sukcesu", a także szef działu kulturalnego "Pani".
“Maxim” zadebiutował na rynku na cenie 8 zł, objętości wynoszącej 148 stron i nakładzie wynoszącym 126 tys. nakładu. Wydawca nie ujawnia oczekiwań co do sprzedaży tytułu. Magazyn wydawany jest na licencji spółki Alpha Media Group.
>>> Eksperci: „Maxim” ma szansę
Wprowadzenie miesięcznika na rynek wsparte jest dużą kampania promocyjną w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), radiu (Radio ZET i Antyradio), prasie, internecie, a także w punktach sprzedaży prasy. Za jej kreację odpowiada agencja Pompidou, a media zaplanował dom mediowy MPG.
“Maxim” to najpopularniejszy magazyn w USA. Co miesiąc kupuje go ponad 2,5 miliona osób. Tytuł wydawany jest w sumie w 27 krajach, poza Stanami m.in. w Niemczech, Brazylli, Grecji, Włoszech, Rosji i na Ukrainie.
Miesięcznik “Maxim” jest trzecim magazynem kierowanym do mężczyzn w portfolio Ginza Media Group obok poświęconego gadżetom “Stuffa” oraz dotyczącego piłki nożnej pisma “FourFourTwo”.
>>> „Men’s Health” liderem, „Playboy” poniżej 50 tys. egz.
Ginza nie jest pierwszym wydawcą „Maxima” w Polsce. Po raz pierwszy wydawała go bowiem w latach 2001 - 2003 spółka Hachette Filipacchi Polska (obecnie po zmianach właścicielskich działa pod nazwą Burda Media Polska). W połowie 2003 roku zamknęła jednak tytuł. Powodem były niezadowalające wyniki sprzedaży pisma. Według danych wydawcy, w pierwszych pięciu miesiącach 2003 roku, sprzedaż “Maxima” wynosiła 43 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: “Maxim” ponownie w Polsce, Doda i Kominek felietonistami