McDonald’s zmienia swoje klasyki. Polska pierwszym rynkiem w Europie, gdzie wdrożono zmiany
Sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald’s modyfikuje najpopularniejsze pozycje w swoim menu, w tym kanapki Big Mac. Polska to pierwszy kraj w Europie i trzeci na świecie, gdzie wprowadzono te zmiany.
Obok Big Maca udoskonalone zostaną inne burgery z menu, m.in. McRoyal, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac i McDouble. Polska jest trzecim rynkiem na świecie, po Australii i Kanadzie, który wprowadził nowy proces przygotowania burgerów.
Nowa bułka w kanapkach ma zmienioną recepturę, dzięki czemu ma być ciemniejsza i bardziej wypieczona. Mięso w burgerach jest poddawane procesowi grillowania według nowych zasad - bezpośrednio do wołowiny dodawana jest cebula. Ponadto grill do mięsa ma wyższą temperaturę.
Kanapki McDonald’s w nowym wydaniu
- To największa zmiana, jakiej dokonaliśmy w naszych burgerach od ponad 20 lat. Modyfikacja obejmuje kilkanaście drobnych usprawnień w procesie przygotowania czy ustawieniach sprzętu, które w sumie dają istotną różnicę w smaku. Przygotowanie do tej zmiany w skali globalnej trwało ponad 3 lata, przeprowadziliśmy setki testów i badań. Warto podkreślić, że Polska jest pierwszym krajem w Europie, który wprowadza do restauracji burgery przygotowywane według nowych procedur - informuje Krzysztof Czarnecki, odpowiedzialny za wprowadzenie zmian w McDonald’s Polska.
Klasyki McDonald’s w nowej odsłonie dostępne są we wszystkich restauracjach w kraju.
Działaniom towarzyszy kampania promocyjna. Przygotowały ją DDB Warszawa (kreacja), Papaya Films (produkcja), RiodePst i Juice (postprodukcja).
W najsłynniejszym burgerze świata McDonald's trochę się zmieniło. Zmieniło się też to, jak wyglądała produkcja spotu na...
Opublikowany przez DDB Warszawa Czwartek, 28 maja 2020
Obecnie w Polsce działa 445 restauracji sieci McDonald’s.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s zmienia swoje klasyki. Polska pierwszym rynkiem w Europie, gdzie wdrożono zmiany