SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald’s zmienia swoje klasyki. Polska pierwszym rynkiem w Europie, gdzie wdrożono zmiany

Sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald’s modyfikuje najpopularniejsze pozycje w swoim menu, w tym kanapki Big Mac. Polska to pierwszy kraj w Europie i trzeci na świecie, gdzie wprowadzono te zmiany.

Obok Big Maca udoskonalone zostaną inne burgery z menu, m.in. McRoyal, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac i McDouble. Polska jest trzecim rynkiem na świecie, po Australii i Kanadzie, który wprowadził nowy proces przygotowania burgerów.

Nowa bułka w kanapkach ma zmienioną recepturę, dzięki czemu ma być ciemniejsza i bardziej wypieczona. Mięso w burgerach jest poddawane procesowi grillowania według nowych zasad - bezpośrednio do wołowiny dodawana jest cebula. Ponadto grill do mięsa ma wyższą temperaturę.

Kanapki McDonald’s w nowym wydaniu

- To największa zmiana, jakiej dokonaliśmy w naszych burgerach od ponad 20 lat. Modyfikacja obejmuje kilkanaście drobnych usprawnień w procesie przygotowania czy ustawieniach sprzętu, które w sumie dają istotną różnicę w smaku. Przygotowanie do tej zmiany w skali globalnej trwało ponad 3 lata, przeprowadziliśmy setki testów i badań. Warto podkreślić, że Polska jest pierwszym krajem w Europie, który wprowadza do restauracji burgery przygotowywane według nowych procedur - informuje Krzysztof Czarnecki, odpowiedzialny za wprowadzenie zmian w McDonald’s Polska.

Klasyki McDonald’s w nowej odsłonie dostępne są we wszystkich restauracjach w kraju.

Działaniom towarzyszy kampania promocyjna. Przygotowały ją DDB Warszawa (kreacja), Papaya Films (produkcja), RiodePst i Juice (postprodukcja).

 

W najsłynniejszym burgerze świata McDonald's trochę się zmieniło. Zmieniło się też to, jak wyglądała produkcja spotu na...

Opublikowany przez DDB Warszawa Czwartek, 28 maja 2020

Obecnie w Polsce działa 445 restauracji sieci McDonald’s.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s zmienia swoje klasyki. Polska pierwszym rynkiem w Europie, gdzie wdrożono zmiany

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hugo
"aromatyczna cebulka" – czy autor nie widzi, że to jest marketingowy bełkot? Dodali cebulę, co zmniejszy ilość wołowiny, jeśli zostanie zachowana masa kotleta.
odpowiedź
User
Axe
Hugo, nie wymagaj za dużo od gimbazy z Wirtualnych. Nie ogarną tego, nawet jakby się skichali
odpowiedź
User
Jdisa
Ja również jd
odpowiedź